Sony представи дизайна на шлема PlayStation VR2 заедно с актуализиран дизайн за контролерите PSVR2 Sense.

В публикация в блог старши вицепрезидентът по VR платформата Хидеки Нишино отбеляза, че гладкият, извит, „бяло върху черно“ дизайн е по-тънък и малко по-лек от настоящия модел на PlayStation VR.

Нишино също сподели коментар от старшия художествен директор Юджин Морисава, който разкри с известна гордост, че е успял да включи охлаждащ отвор в дизайна с цел да помогне за предотвратяване на замъгляването на лещите.

Последните контролери Sense са подобни на прототипите, показани миналата година, със същото бяло върху черно покритие като шлема, които свързват визуалната им идентичност с конзолата PS5 и контролера DualSense. Мотивът с кръгло „кълбо“ в дизайна на контролерите и самия шлем има за цел да предизвика 360-градусовата гледка, която играчите изпитват във виртуална реалност.

Това не е пълна преработка: шлемът споделя своята единствена, проста регулируема лента за глава с оригиналния PSVR, както и регулируемия обхват. Има нов диск за регулиране, който помага на потребителите да съпоставят разстоянието на лещите между очите си, както и този изключително важен отдушник. Както при PS5, някои повърхности са текстурирани с хиляди малки символи на PlayStation.

Както беше обявено през януари, PSVR2 разполага с проследяване на очите, проследяване на камерата отвътре навън (така че няма нужда от PlayStation Camera), двигател за тактилна обратна връзка от самите слушалки, 4K HDR дисплей с разделителна способност 2000x2040 и единична връзка с кабел към конзолата PS5. Има и една игра, обявена за PSVR2: Horizon Call of the Mountain, VR разширение на приключенската серия на Guerrilla Games. Все още няма дата на пускане на PSVR2.

Снимка: Sony

Виж още: Horizon Forbidden West – ултимативното next-gen приключение