Apple TV+ стартира преди само две години и въпреки че каталогът на платформата се разшири значително оттогава, тя все още не може да постигне значителен пазарен дял. Нови данни от маркетинговата компания Just Watch разкриват, че Apple TV+ отчита малък растеж през последното тримесечие, докато нейният конкурент Disney+ става все по-силен по цял свят.
Стрийминг платформата на Disney е обявена за най-бързорастящата такава услуга в 58 от 64 анализирани пазара. На този фон добре се представят и другите конкуренти на Apple TV+. НВО Мах има добри резултати в САЩ, докато Netflix продължава да бъде водещата видеоплатформа в глобален план.
В същото време в края на 2021 г. Apple TV+ има само 4 процента дял в САЩ. На Netflix там се падат 30 процента, докато Amazon Prime Video е на второ място с 20 процента.
Разбира се, Apple се опитва да направи Apple TV+ по-привлекателна за потребителите с цената на много инвестиции. Към момента стрийминг платформата има над 70 оригинални филми и сериали, а слуховете твърдят, че от 2022 г. Apple TV+ ще получава ново съдържание всяка седмица. Сериали като Ted Lasso спечелиха доста награди тази година, а Apple подписа договори за ексклузивно съдържание с нови филмови звезди и режисьори.
Снимка: Apple
Виж още: Apple се отметнаха: няма да блокират Face ID при смяна на екрана