По традиция в последните години Холивуд редовно вини сайтове като Rotten Tomatoes за това, че негативните ревюта там се отразяват лошо на продажбите на билети за повечето филми.

Ново проучване на Центъра за развлекателни технологии към Университета на Южна Калифорния обаче доказва, че ако изобщо съществува, такава връзка е минимална.

Rotten Tomatoes събира ревюта на филми и им задава средна стойност, която получава рейтинг Fresh, ако е над 60 пункта, и Rotten за всичко по-надолу. За изследването е взето предвид представянето на 150 филма, пуснати от началото на 2017 г., които са изкарали поне един милион долара.

Заключението всъщност е точно обратното - в последно време оценките в Rotten Tomatoes все повече съвпадат с комерсиалното представяне на филмите; т.е. високо оценените филми печелят повече, а ниско оценените - по-малко. Анализът изтъква още, че фактори като наличния бюджет, специалните ефекти и др. влияят много повече на представянето на даден филм, отколкото средният резултат в Rotten Tomatoes.