GM загуби правата да прави филми за Tomb Raider, след като планираното продължение на филма от 2018 г. се провали и множество холивудски студиа сега са въвлечени във война за наддаване за лиценза, според доклад на The Wrap.

MGM трябваше официално да се ангажира с продължението до май тази година, ако искаше да запази собствеността си върху филмовите права за Tomb Raider, но пропусна възможността. Като се има предвид, че слуховете сочат, че филмът Tomb Raider от 2018 г., който събра около 274 милиона долара в световен мащаб, не е успял да спечели това, от което се нуждаеше, за да излезе на печалба, не е трудно да се досетите защо MGM не се ентусиазира, за да направи продължение.

Също така изглежда, че Алиша Викандер, която изигра Лара Крофт в предишния филм, не е свързана с проекта занапред. Какъвто и да е следващият филм (ако има такъв), той ще бъде „пълно рестартиране“ без „кастинг или режисьорски ангажименти“ към момента, според вътрешни лица, с които The Wrap разговаря.

Честно казано, може би всичко това е за добро. Tomb Raider от 2018 г. беше нищо повече от два часа с Викандър, която скача из джунглата в преживяване, което се изплъзва от мозъка ви веднага след като излезете от киносалона.

Tomb Raider е още едно ID на игра, което беше взето в портфолиото на Embracer Group този май. Възможно е войната за наддаване, която избухна за филмовите права, да е стимулирана отчасти от плановете на Embracer за поредицата, които включват „римейкове, ремастери, спинофи, както и трансмедийни проекти“. Трудно е да си представим защо редица филмови студиа биха хвърлили пари за лиценз, който беше толкова тих в продължение на години, но в Холивуд стават и по-странни неща.

Нямаше много новини за Tomb Raider през последните години, но Crystal Dynamics през април обяви нова игра в разработка на Unreal Engine 5.


Снимка: Warner Bros.

Виж още: 16 полезни хакa за умния ви телевизор, за които не подозирате