Много промени настъпиха в бранша, след като Netflix изскочи на медийната сцена в края на 2000-те. Въпреки засилената конкуренция, това все още е най-популярната услуга за стрийминг в световен мащаб за гледане на филми и телевизионни предавания в мрежата и не възнамерява да забави инерцията. Netflix планира да пусне нова онлайн платформа, предназначена да подобри оригиналните си продукции с бонус функции, подкасти и други.
Според проучване компанията иска обратна връзка от клиентите за „бъдещо онлайн пространство, където можете да научите повече за предаванията на Netflix и нещата, свързани с тях“. Понастоящем наречен N-Plus, този проект ще изпълнява двойна функция като промоционален инструмент с ограничени социални услуги, където потребителите могат да взаимодействат с оригинални програми на по-дълбоко ниво.
Някои от потенциалните нови функции включват персонализирани миксове, създадени от любимите ви предавания, които могат да се споделят онлайн за гледане от други. По същия начин Netflix обмисля да включи плейлисти за саундтраците на своите поредици на N-Plus и да внедри начин потребителите да дават обратна информация за предстоящи програми, преди дори да влязат във фаза на продукция. Сайтът също може да отбележи завръщането на потребителски отзиви - нещо, от което услугата се отказа през 2018 г.
Netflix инвестира сериозно в оригиналното си съдържание, за да помогне да се компенсира по-малката библиотека от по-стари заглавия. Изграждането на ограничена социална мрежа, която да позволи на феновете да общуват с любимите си предавания, би могло да има смисъл от гледна точка на гиганта, особено в постоянно пренаселеното поле, където ангажираността на потребителите е всичко. В изявление до медиите Netflix пояснява, че концепцията все още е в проучвателна фаза, но няма да се изненадаме, ако в бъдеще стартира някаква версия на N-Plus.
Снимка: Android Police
Виж още: Adidas vs. Nike – изкуствен интелект vs. робот