От Netflix обявиха прекратяването на доскоро предлагания от тях гратисен период. Всеки новорегистриран потребител имаше право на 30 дни безплатно ползване на стрийминг услугата, но от компанията са взели решение, че тази опция не е никак рентабилна за тях.

Според проучване гратисният период е бил премахнат още преди няколко месеца на територията на избрани държави, но на ред сега са САЩ и Европа, като последиците от това действие получават по-шумен отзвук. Решението е взето, защото се търси нов маркетингов подход при привличането на нови потребители. От компанията не оставят на заден план и задържането на зрителите, като се опитват да подобрят „Netflix преживяването им“.

Към настоящия момент филмовите почитатели в България все още могат да се възползват от безплатния „тестови“ период. Засега остава в сила и „въдицата“ на стрийминг услугата, чрез която могат да се гледат някои заглавия, без да имате регистрация и без да заплащате за това:

https://www.netflix.com/bg/watch-free

Уловката е, че всъщност за свободен достъп са пуснати единствено пилотните епизоди на предлаганите сериали, а филмите – очаквано – са придружени от реклами. Но май нямаме думата.

Снимки: shutterstock

Виж още: Промените в бизнеса, наложени заради пандемията, могат да осигурят конкурентно предимство

Тагове: