За потребителите, които не плащат за месечен абонамент за 8 долара за Twitter Blue, настават трудни времена.  
Миналата седмица (скоро) бившият главен изпълнителен директор заяви, че актуализация, която "ще се появи тази седмица", ще ограничи възможността за изпращане на директни съобщения (DM) до хора, които не ви следват в Twitter, като я направи достъпна само за плащащите абонати. 
В туита на Илон Мъск се казва, че можем да очакваме това да се случи "с надежда" "тази седмица". 
"Twitter работи по ограничаване на възможността за изпращане на DM до хора, които не ви следват, само до проверени (сини) потребители. Това се отнася и за създаването на групови чатове", се казва в туит на T(w)itter Daily News.   
Мъск обясни, че става въпрос за решаване на проблема със спам ботовете, който той обеща да реши, преди да купи платформата през април 2022 г. 


Трябва да се отбележи, че Twitter вече предлага възможност за автоматично отхвърляне на всички директни съобщения, които не идват от хора, които следвате, което улеснява много потребителите да решат този проблем.  
Тази последна промяна вероятно ще създаде проблеми на журналистите, които не са абонирани за Twitter Blue, тъй като изпращането на DM до човек, който не ви познава и не ви следва, е доста често срещано, когато трябва да поискате разрешение за използване на съдържание, да поискате интервю или да проверите фактите в дадена история. 
Както твърди T(w)itter Daily News, би било лесно да се добави опция потребителите да останат отворени за DM от акаунти, които не са в Twitter Blue. В противен случай, подобно на много скорошни промени, това изглежда ще бъде просто още един начин да се накарат хората да се откажат от абонамента за Twitter Blue. 

Снимки: Unsplash

Виж още: Зукърбърг вече се шегува с Apple Vision Pro