Един от основните проблеми, с които се сблъскват производителите на компютърни игри, е създаването на реалистични персонажи. Компютърните герои особено се различават от изображенията на реални хора по кожата. Този проблем май вече си има решение, благодарение на испанския специалист в областта на компютърната графика Хорхе Хименес. Той създаде алгоритъм, който позволява на обикновен потребителски компютър с графична карта да възпроизвежда в реално време цифрово изображение на човешко лице. Технологията се нарича Separable Subsurface Scattering (SSSS).
Въпреки че програмата работи със стандартно оборудване, за получаване на максимално реалистично изображение е по-добре да се използва по-мощен компютър. Хорке успял да постигне необходимия ефект на машина с видеокарта GeForce GTX 580. Ето ги и резултатите.

 

 

Separable Subsurface Scattering (Real Time) from Jorge Jimenez on Vimeo.