Голяма част от геймърското съсловие се почувства откровено обидена от DRM "нововъведенията" на Microsoft в Xbox One. Вероятно знаете, че конзолата изисква интернет достъп през 24 часа, за да може да се използва, а купените игри, макар и на диск, не могат да се използват от други потребители след първото си стартиране, което прави размяната и продажбата невъзможни. Sony използва именно тези слабости на Xbox One като част от маркетинг кампанията на PlayStation 4.

Късно вчера Microsoft публикува пост в официалния Xbox блог, обявявайки, че се отказва от обвързването на игрите и нуждата от постоянна интернет връзка. Игрите ще могат да бъдат разменяни и препродавани свободно, както винаги досега, а интернет връзка ще се изисква само при първото включване на конзолата. Всички възможности, които не изискват връзка с мрежата, ще работят офлайн безпроблемно.

Смятате ли, че тези промени ще окажат влияние на продажбите на Xbox One?

Още от Play