Nintendo не жали усилия да задоволи потребителското търсене на новата си конзола Switch, дори когато на първо време това е в сериозен разход за компанията.
Оказва се, че The Big N снабдява американските магазини с конзоли, донесени по въздуха. Подобно решение е най-прекият път до търговската верига, но излиза и най-скъпо на японската компания. Обикновено тя изпраща хардуера си с кораби към САЩ, но в случая търсенето е повишено и не трябва да се прави компромис.
В резултат, на всяка доставена конзола, Nintendo плаща по 45 допълнителни долара, но компанията никога не е криела това, че поставя клиента преди всичко - особено когато от Switch вече са продадени над 2.7 милиона бройки.
През 1983 г. компанията пуска в Япония своята първа конзола Famicom (NES), но скоро след това са открити малък брой системи с дефектен чип. Въпреки това, легендарният президент Хироши Ямаучи взима кардиналното решение да изтегли всички конзоли от пазара и да ги замени с нови. Загубите са големи, но доверието на потребителите е запазено. Резултатът - конзолата спасява гейминга и ни дава основите на всичко, което познаваме днес.