Новината, че последната God of War игра ще излезе за РС, зарадва много геймъри и разочарова още повече хардкор почитателите на Sony. Сега компанията обаче потвърди, че портът няма да се разработва от титулярното студио Sony Santa Monica. То ще има само ролята на наблюдател по проекта, докато самата работа е възложена на Jetpack Interactive.

Това име определено не е от най-познатите в гейминга и това, как ще се справи с портването на толкова взискателна игра като God of War, повдига доста въпроси. През годините студиото е имало единствено поддържаща роля като портването за РС на игри, като NBA Live ’14, ’15, ’16, Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 и Dark Souls. Именно РС портът на Dark Souls беше изключително слаб, макар че по него работеше и титулярното студио From Software. Всъщност единственият самостоятелен порт на Jetpack Interactive е точно обратната идея на God of War: студиото е префасонирало РС версията на Orcs Must die! Unchained за PS4.

Наистина изглежда доста изненадващо Sony да избере неизвестно студио за толкова важния порт на God of War, при положение че наскоро закупи Nixxes Software, което специализира в РС портове.  

Припомняме, че първият голям РС порт в лицето на Horizon Zero Dawn излезе с множество проблеми, които изискваха поредица от пачове, и се надяваме, че същото няма да стане с God of War.

Снимка: Sony

Виж още: Сингъл игрите са живи и здрави - и доста по-популярни от мултиплейъра