Nintendo отново е водещото име в рекламите в гейминга през август, показват данните на iSpot.tv, която измерва в реално време информацията от десет милиона умни тв екрана.

С наближаването на празничния сезон гейм индустрията повишава разходите за реклама и през изминалия месец за нея са похарчени 17.1 милиона долара. Като цяло за вниманието и джоба на феновете са се борили 29 компании, които са излъчили 81 реклами. Те са се завъртели почти 9000 пъти и са генерирали над 1.1 милиарда тв рекламни импресии.

С 4.5 милиона долара за месец Nintendo продължава да харчи най-много за рекламно присъствие. Почти един милион долара струва рекламата New, Sleek Look, посветена на 2DS XL.

За миналия месец Sony е похарчила 2.5 милиона долара за реклама на марката PlayStation. Създадени са само три клипа, най-скъпият от които е Uncharted: The Lost Legacy: Treasure Hunting.

Microsoft продължава анемичното си представяне, заделяйки само 1.3 милиона долара, за да ни убеди, че Xbox все още има бъдеще. Практически целият бюджет е похарчен за Madden NFL 18: This Is the Year.

С 1.3 милиона долара King затваря най-големите рекламодатели в гейминга. Популярната мобилна компания е акцентирала върху своя хит Candy Crush с Candy Crush Saga: Special Event: Candylicious Rewards.

Тагове: