Overwatch (нашето ревю) е една от най-успешните премиери в историята на развлекателния бизнес изобщо - поне по думите на Blizzard.
Компанията даде точно това определение на силния дебют на своя онлайн шутър, акцентирайки върху това, че успехът на играта надхвърля пределите на гейм индустрията и я нарежда сред най-силните в комерсиално отношение продукти изобщо.
"Вложихме много усилия в създаването на играта и цялата нова вселена. Днес Overwatch се радва на любовта на всички - феновете на игрите на Blizzard, почитателите на FPS жанра и дори на хората, които никога досега не са пускали видеоигра", казва шефът на компанията Майк Морхайм, който обеща още, че тепърва ще видим още много интересно допълнително съдържание.
Overwatch дебютира на 24 май за PS4, XBOX One и РС, а в проведената преди това бета участваха почти десет милиона души.
Виж още: Прекарваме 10% от времето за развлечения в гейминг