Игрите от най-различен характер вече заемат цели 10 процента от времето за развлечения на хората от развитите страни, твърди нов доклад на статистическата компания Nielsen, цитиран от Venture Beat.

Според Gaming 360 Degree Global Report почти половината от жителите на тези страни признават, че играят на различни игри, като най-висока е употребата на персоналния компютър, домашните конзоли и мобилните устройства.

"Геймингът е значителен елемент от модерната култура", категорична е компанията.

"Възможността да играете в движение и в ежедневието си благодарение на мощните мобилни устройства е изиграла основна роля за това през последните години геймингът да стане част от живота на толкова хора, а не да бъде само нишово занимание".

По данните на Nielsen в Северна Америка конзолите и мобилните устройства се радват на еднаква популярност, докато в Китай превесът на последните е огромен. В Южна Америка геймърите отдават ясно предимство на конзолите.

Виж още: Първата Хbox One игра за виртуална реалност трябва да излезе през 2017 г.

Тагове: