"Обществото е рухнало. Докъде ще стигнете, за да потърсите справедливост? До колко ще позволите на стремежа да ви погълне? Колко от човечността ви ще падне жертва? Ще унищожите ли отношенията си с други хора? Всички тези въпроси ще зададем в The Last of Us Part II", разкрива главният дизайнер на играта Нийл Дръкман.

"Оригиналът разказваше първичното усещане, което един родител изпитва за детето си. Тази игра разказва допълваща история за отмъщение".

The Last of Us Part II ще се различава от оригинала и по други начини, казва Дръкман. Ели може вече да пълзи и да скача, което значително увеличава сложността на дизайна на играта. Ще има много различни пътища, които да поемете из нивата, казва той. Трейлърът показва, че Ели бе заловена, докато се опитва да се промъкне през подземен паркинг, но също така е възможно да го направи и без да бъде открита.

Много ключови въпроси за продължението все още очакват отговори. Зомбитата, известни в играта като "заразените", все още са част от света. Но какви нови опасности могат да бъдат намерени в играта, Дръкман не казва. Също така все още не знаем каква роля ще играе Джоел в новата игра. Той се появи за кратко в първия трейлър на играта, питайки Ели, дали наистина "ще се справи с това", но не сме го виждали оттогава. (Между другото, отговорът на Ели на този въпрос беше: "Ще намеря ... и ще убия ... всеки един от тях.")

Най-важното обаче е, че все още не знаем кога излиза The Last of Us Part II. Времето ще покаже дали е толкова емоционално удовлетворяващо като оригинала. Но от това, което сме видели досега, със сигурност изглежда толкова интензивна.

Тагове:
Още от Play