Шеф от Xbox се подигра на Google Stadia, твърдейки, че новият конкурент на гейм пазара просто няма нужното съдържание, за да успее. Шефът на маркетинга Майк Никълс призна, че Google има някои полезни инструменти на свое разположение, но няма игри, за които да ги използва.
Google може да впрегне облачната си технология Google Stadia, както и да привлече съществуващата гейм общност в YouTube, за да подпомогне новата си услуга. Това обаче няма да е достатъчно, защото Никълс не врява, че Google Stadia ще има достатъчно игри, за да се хареса на широка публика. Освен това той очаква Google Stadia да има проблеми поради липсата на опит на компанията в гейминга.
Критиката е валидна, макар че Google със сигурност би възразил – Фил Харисън, ветеран от Microsoft и Sony, оглавява новия екип, а работата по ексклузивните игри за Google Stadiaе поверена на дългогодишната продуцентка на Assasin’s Creed Джейд Реймънд. Ясно е още, че Google Stadia има подкрепата и на други големи имена. Bethesda демонстрира Doom Eternal на събитието, докато бета тестовете на Google Stadia миналата зима вървяха с Assassin’s Creed: Odyssey .
Отвъд това, подробностите около Google Stadia са доста малко и не знаем нито кои игри ще бъдат налични, нито как и за колко ще може да си ги купите.