Благодарение на тенденцията, започната от Netflix, изглежда, че всички големи услуги за стрийминг искат да ограничат споделянето на пароли. Хората, които споделят своите акаунти с лица извън домакинството си, се сблъскват с ограничения в различни стрийминг услуги, включително предупреждения и спиране на акаунти. Видяхме, че Disney Plus и Hulu също започнаха да ограничават споделянето на пароли, а скоро и услугата за стрийминг Max на Warner Bros. Discovery (известна по-рано като HBO Max) ще ограничи споделянето на пароли.

Главният изпълнителен директор на Warner Bros. Discovery Джей Би Пере казва, че компанията вижда разбиването на споделянето на пароли като "възможност за растеж". Компанията ще предприеме това нововъведение за Max по-късно тази година и ще продължи с него през 2025 г. Предполагаме, че след като инициативата приключи, вече няма да можете да споделяте профила си в Max с външни лица.

Не е ясно веднага дали мярката ще обхване и Discovery Plus, който също работи заедно с Max под шапката на Warner Bros.

В доклада се посочва също, че Warner Bros. Discovery проучва повече рекламни формати за своите абонаментни услуги. Други стрийминг услуги са експериментирали с транзакционни реклами (реклами, които незабавно ви подтикват да закупите нещо, вместо да изграждат имидж на марката), така че няма да е изненада, ако Warner Bros. Discovery също ги приеме за Max.

В доклада се споменава, че стрийминг услугите печелят повече пари на потребител чрез абонаменти, поддържани от реклами, отколкото от абонаменти изцяло без реклами.

Снимка: Unsplash

Виж още: Casio с модерна версия на първия в света цифров часовник с автоматичен календар, за да отбележи 50-ия му рожден ден

Тагове: