Activision се похвалиха, че новата игра на From Software е успяла да продаде цели 2 милиона копия само за първите 10 дни, откакто е в продажба. Числото, разбира се, отразява сборните продажби на трите основни платформи - PC, PlayStation 4 и Xbox One.

От компанията съобщават също, че Sekiro: Shadows Die Twice е била гледана в продължение на повече от 631 милиона минути в Twitch на деня, в който се появи официално на пазара, и над 1.1 милиарда минути в седмицата след рилийза.

Това е пореден впечатляващ успех за From, след като през 2016 предходното им голямо мултиплатформено заглавие – Dark Souls 3, се превърна в една от най-бързо продаващите се игри в каталога на Bandai Namco, изпреварвайки с 61 процента предшественика си Dark Souls 2.

В нашето ревю за Sekiro я нарекохме “апотеоз на онова чувство за pride and accomplishment, но не по начина, по който го разбират Electronic Arts”, както и игра, която „изисква от всеки, дръзнал да й се посвети, фокус, търпение и постоянство. Не просто инвестиция на лично време, а на усилия. Усилия на воля, интелект, рефлекси; стратегия и тактика, адаптивност“.

10 важни неща, които трябва да знаете за вашето Windows PC