Според източник на TechCrunch Spotify е отхвърлила оферта за придобиване от страна на китайския технологичен гигант Tencent. Твърди се, че Tencent е видяла в Spotify възможност за разширяване на влиянието в музикалния бранш извън Китай, където компанията предлага услуги като QQ Music и KuGou.
Нито Spotify, нито Tencent са коментирали тази информация. Това обаче показва, че високотехнологичните компании в Китай явно се чувстват ограничени от домашния си пазар – въпреки че Tencent има 600 милиона музикални клиенти в Китай спрямо едва 140 милиона при Spotify.
Няма никаква гаранция, че сделката с Tencent би гарантирала достъп до Spotify в Китай, защото китайците може би искат да използват Spotify по-скоро като носител на нейните услуги. Все пак не е изключено да видим някаква форма на партньорство в бъдеще.