Сцената в новия клип на Тейлър Суфт, в която тя обира банков трезор на компания за стрийминг, много бързо започна да се сбъдва.

Само за четири дни поп звездата счупи три стрийминг рекорда, побеждавайки постиженията на колегите си Ед Шийрън и Адел.

Новият сингъл на певицата, наречен Look What You Made Me Do, беше слушан над 8 милиона пъти в Spotify в петък - повече от всяка друга песен при първия ден на пускането ѝ в музикалното приложение.

Освен това видеото счупи рекорда за еднодневно излъчване на YouTube. То получи 28 милиона прегледа за 24 часа, надминавайки Hello на Адел, която беше гледана 27.7 милиона пъти за 24 часа през 2015 г. Друго видео, само с текста на песента, привлче 19 милиона прегледа през първия ден.

Самото видео е доста колоритен клип, който представя Суифт в различна от обичайната ѝ светлина и има нотки на самоирония.

Това е първият сингъл от шестия ѝ албум Reputation, който ще излезе официално на 10 ноември.

Тагове:
Още от Play