TikTok вече помогна на потребителите да открият както настоящи, така и музикални изпълнители от миналото, а сега може би е на път да стартира своя собствена услуга за стрийминг на музика. Компанията майка ByteDance е подала заявка за търговска марка в Службата за патенти и търговски марки на САЩ за TikTok Music, съобщи Business Insider. Услугата ще позволи на потребителите да „купуват, възпроизвеждат, споделят, изтеглят музика, песни, албуми, текстове... предават на живо аудио и видео... редактират и качват снимки като корици на плейлисти... [и] коментират музика, песни и албуми“.
ByteDance вече има приложение за стрийминг на музика, наречено Resso, но то е достъпно само в Индия, Бразилия и Индонезия. То има някои от функциите, споменати в заявката за търговска марка, като плейлисти, споделяне на песни и взаимодействие с общността. Освен това TikTok пренасочва потребителите в Бразилия към цялата песен за слушане в Resso.
Заявката за търговска марка първо е била регистрирана в Австралия и след това подадена в САЩ на 9 май. Не е ясно дали китайската платформа възнамерява да базира такава услуга на Resso, но трябва да докаже, че действително ще използва търговската марка, преди да кандидатства за нея в САЩ - така че това не е просто заместител. Компанията също така описва, че можете да „предавате на живо аудио и видео интерактивни медийни програми в областта на развлеченията, модата, спорта и текущите събития“ като други възможни случаи на употреба.
Снимка: Unsplash
Виж още: Кой промени социалните мрежи?