Както е традиция в последните години, на базата на интереса в социалните медии имаме "победител" в тазгодишното издание на Е3. И те всъщност са три имена - новообявената Assassin's Creed Origins, Nintendo и Microsoft.

Компанията Brandwatch е проучила 2.7 милиона споменавания на английски език на съдържание, свързано с Е3 2017 в периода 10 и 13 юни. От анализа личи, че при конференциите 44 процента са коментирали Microsoft, следвани от Nintendo (15%), Sony (11%), Ubisoft (10%), (EA (10%), Bethesda (8%), и PC Gaming Show (2%).

Nintendo пък има 4 от 5-те най-гледани трейлъра на игри в YouTube.

По отношение на самите заглавия най-висока активност има в обсъждането на новото историческо екшън приключение Assassin's Creed Origins, следвано от Metroid Prime 4. Пълната десетка на най-коментираните игри от Е3 2017 изглежда така:

Assassin's Creed Origins
Metroid Prime 4
Spider-Man
Anthem
Mario + Rabbids
Super Mario Odyssey
Beyond Good & Evil 2
Dragonball FighterZ
Skyrim (+ Skyrim VR)
Wolfenstein 2: The New Colossus