Когато става въпрос за мултимедия в домашни условия, видеорекордерът дълго време бе ненадмината джаджа. Помислете само - възможността да запишеш мач или тв сериал, докато не си у дома, и да го изгледаш после беше страхотна. Но както с много неща в технологиите, DVR устройствата вече излизат от мода и не са най-големият развлекателен хит.

Тази чест се пада на Netflix.

По данни на Leichtman Research Group услугата за стрийминг на видео официално изпревари DVR устройствата като предпочитан мултимедиен формат. Новото проучване на компанията сочи, че 54 процента от американците имат Netflix, докато DVR устройства имат 53 процента.

Само по себе си това не е голяма разлика, но постижението е важно, защото представлява нов крайъгълен камък в историята на развлекателната индустрия. Той показва как се променя начинът, по който консумираме видео съдържание. За сравнение през 2011 г. Netflix абонати са едва 28 процента от американците, докато цели 44 имат DVR устройства, припомня Slash Gear. Днес цели 64 процента от домакинствата поддържат абонамент за някаква форма на стрийминг услуга като Hulu и Netflix.

Виж още: Apple е в преговори със Sony и Paramount Pictures за евентуално придобиване?

Тагове: