Прекарвате една трета от живота си, докато спите, обикновено на матрак. Това е ключовата точка, на която набляга Casper, една от малкото компании, която се стреми да промени начина, по който се сдобивате с нов матрак.

Идеята е, че изпробването на матрак за няколко минути, както обикновено се случва в магазина, не може да гарантира дали той е подходящ за вас и вашия гръбначен стълб. Именно затова, компанията дава опция да изберете матрак в удобно уеб приложение и да спите на него 40 нощи, преди да решите дали искате да го купите или да изпробвате нов.

Матраците се изпращат навити на руло до дома ви и са изработени от латекс. Casper вярва, че може да предложи по-добро изживяване от конкурентите с цена над 1500 долара срещу стартова цена от едва 500 долара. Вижте долното видео и разгледайте сайта, макар услугата все още да не е активна в България.

А знаете ли, че сънят позволява на мозъците ни да се "почистят"?