Макар ray tracing технологията да обещава да играе важна роля в бъдещето на графиката при игрите, някои от нейните най-впечатляващи приложения всъщност са в любими класики отпреди години. В това да видиш как най-модерните светлинни ефекти се прилагат върху ръбати полигони и текстури с ниска резолюция, има нещо вълнуващо и след успешния експеримент с Quake II RTX Nvidia планира още изненади.

Nvidia обяви плановете си за вълнуваща нова програма за преработка на класически РС игри. Нейното Lightspeed Studios ще подбере някои от великите игри на последните десетилетия и ще ги преработи с най-новите достижения на графичната технология, като в същото време запази класическия им геймплей.

Първата игра в рамките на тази инициатива е заглавие, което „обичаме и познаваме“, но засега не знаем нищо повече. Това ще бъде RTX римастър проект, което подсказва, че по мащаб и цели преработката ще бъде подобна на римастъра на Quake II.

Ако идеята на Nvidia ни даде нов повод да преоткрием някои от най-добрите РС игри, то ние сме категорично „за“, а ако търсите нещо по-модерно, RTX поддръжката на новата Call of Duty: Modern Warfare се очертава като следващия бенчмарк за технологията.   

Виж още: A Total War Saga: Troy е епична историческа сага с български привкус (ВИДЕО)

Тагове: