По време на събитието State of Unreal на Epic студиото Crystal Dynamics обяви, че разработва нова Tomb Raider игра на току-що пуснатия Unreal Engine 5.
„Току-що започнахме разработката на следващата ни игра Tomb Raider, задвижвана от Unreal Engine 5“, каза Далас Дикинсън, франчайз мениджър на Tomb Raider в Crystal Dynamics. „Нашата цел е да разширим още повече реалистичната графика и да предоставим висококачественото кинематографично приключенско изживяване, което феновете заслужават както от Crystal Dynamics, така и от поредица като Tomb Raider.“
Unreal Engine 5 се предлага като версия за „предварителен преглед“ от известно време, но днес отбелязваме официалното му пускане и много разработчици на игри вече работят с него, включително Remedy, Obsidian, Rare, Ninja Theory, InXile, Dontnod и Eidos Montreal.
Последната игра от серията Tomb Raider: Shadow of the Tomb Raider е разработена от Eidos Montreal, но Crystal Dynamic разработи двете предишни игри с Лара Крофт - Tomb Raider през 2013 г. и Rise of the Tomb Raider през 2015 г.
Unreal Engine 5 въвежда куп функции, съсредоточени около рационализирането на разработването на игри, като същевременно повишават прецизността. Системата за геометрия Nanite например позволява на разработчиците да внесат и използват активи с „филмово качество“, без да карат графичните процесори да прегряват.
По време на вчерашното предаване на събитието на живо CD Projekt Red също се появи, за да говори за преминаването си към Unreal Engine 5, въпреки че не разкри никакви подробности за новата игра The Witcher, която изгражда с енджина.
Снимка: Crystal Dynamics
Виж още: РС на цената на модерна конзола – дали, как, защо и струва ли си?