По време на Comic Con 2022 в Индия технологичните гиганти като Dell, Intel и Microsoft показват своите най-нови и най-добри технологии.

На неотдавнашното встъпително изложение Comic Con Delhi, което се проведе между 9 и 11 декември в NSIC Grounds, Microdoft бяха поставили своя щанд и се оказало, че в посветена на игрите секция напълно липсвали банери или реклами на Xbox конзоли. Вместо това имало рекламни материали на Windows 11 с надписи като „Играйте по вашия начин“ и „Перфектната конфигурация съществува в Windows 11“.

За сравнение - на провелия се през ноември Bengaluru Comic Con на щанда на компанията бяха забелязани някои по-атрактивни плакати и банери за игри. Windows 11 също беше там под слогана „Игрите никога не са изглеждали толкова добре, както Windows 11 го предлага“ и „Нищо не може да се конкурира с игрите на Windows 11“. Банерът също така споменава функции за игри като DirectStorage и AutoHDR.

Като цяло изглежда, че фокусът на Microsoft поне в Индия е да популяризира сред геймърската аудитория Windows 11, а не Xbox. Това може да е нещо специфично за региона - например Microsoft да са забелязали, че там има по-голямо търсене на компютри за игри, отколкото на конзоли Xbox. Възможно е мениджмънтът на Microsoft да не е доволен от общия процент на възприемане на Windows 11 и да иска повече потребители да преминат към него. Така или иначе от агресивна перла в короната на гиганта вече второ поколение Xbox се превръща в нарастващо пренебрегвана марка, която изгуби както ексклузивните си заглавия, така и доверието на компанията.

Снимка: Unsplash

Виж още: Microsoft си купи 4% дял от Лондонската фондова борса

 

Тагове:
Още от Play