Още един бранд, който в основата си няма нищо общо с технологиите и гейминга, навлезе смело в полето на електронните спортове.

Италианският производител на кафе Lavazza обедини сили с една от най-големите esports организации – Fnatic, чиито партньори до момента са гиганти, като Parimatch, BMW, LeTou, OnePlus, PCSpecialist, Gucci и AMD.

Двете организации ще представят проекта #IconsofItaly – кобрандирана карта в една от най-популярните игри в света Fortnite. Тя претворява централата на Lavazza в Торино и редица препратки към италианското културно наследство, включително Колизеума. Към картата се очаква да бъдат добавени още нива, а за посланик на проекта е избран POW3R – геймър и стриймър с милиони последователи в социалните мрежи.

„Сътрудничеството ни с Fnatic е важен дебют за Lavazza в сектор, който има огромен потенциал и е със значителен растеж през последните години. Игрите и електронните спортове са предизвикателен нов свят за нас и ще ни помогнат да постигнем една от основните цели на компанията – да се свържем с младите хора от генерацията Z и да говорим на техния език“, коментира Карло Колпо, Директор маркетингови комуникации в Lavazza.

Снимки: Lavazza

Виж още: PlayStation 5 – скорост, мощ и светло бъдеще (РЕВЮ) 

Тагове: