В рамките на последните две декади Microsoft спорадично заявява публично, че възнамерява да обърне подобаващо внимание на гейминг възможностите при Windows. След което обикновено стартира поредната нова услуга, чиято поддръжка, меко казано, не е от най-качествените. Истината е, че към днешна дата две различни от MS компании владеят най-голям контингент от играчи, използващи OS-а на редмъндци – Valve (Steam) и CD Projekt (GOG).

Що се отнася до Windows 10, то една от генералните критиките от PC играчите е свързана с Windows Store-а, който предлага игри и приложения, чийто инсталационен процес наподобява този при iOS и Android. Microsoft използва Windows Store-a и като платформа за разпространение на техните Xbox One заглавия на PС.

Голяма част от ексклузивните за Windows Store игри предлагат странни рестрикции. Например липсва поддръжка на Fraps, Discord или Nvidia Shadowplay. Различни по вид бъгове също съпътстват пусканите през магазина на MS заглавия. Негативите обаче не свършват дотук – често пъти процедурата за сваляне и инсталиране не функционира адекватно.

По време на XO18 босът на Xbox подразделението в Microsoft обеща, че неговият екип ще обърне подобаващо внимание на гейминг частта при Windows 10.

“Мисля че имаме да свършим тонове работа при Windows 10”, сподели Фил Спенсър.

„Windows е нещо, върху което съм съсредоточил силите си. Знам за повечето проблеми, знам за неизправностите в Windows Store. Ще обърна много повече внимание на това, което се случва на Windows Store територията. Ще направя така, че магазинът да бъде приспособен за играчите, които искат да получат най-доброто, което можем да им предоставим“, допълни Спенсър.

По наше мнение работата, която има да свърши Microsoft и в частност Xbox подразделението, е с колосални размери. Спенсър завърши обещанието си към Windows платформата с твърдението, че компанията ще се вслуша внимателно във всички критики към начина, по който е структуриран и функционира в момента Windows Storе.

Оцени:
Рейтинг: 5
Тагове:
Най-четени
Всички

Гъвкавият смартфон на Xiaomi - под 1000 евро и още тази пролет (ВИДЕО)

142 | 17.03.2019
Още от Play

Новата реклама на iPhone е хитра и „поверителна“ (ВИДЕО)

50 | 17.03.2019