Netflix обмисля разнопосочна ценова политика между родината си и пазарите извън САЩ. Компанията планира да въведе по-евтини тарифи на новите пазари, на които присъства, но според Уолстрийт това може да стане за сметка на ценови скок за американските потребители.  

Според анализаторската компания Piper Jaffray, Netflix е в позиция да вдига цените на абонамента си на регулярен принцип. Тази хипотеза е базирана на проучване сред над хиляди потребители на Netflix в САЩ, според което 71 процента са доволни от услугата.

„Вярваме, че щом голямата част от абонатите считат услугата за подобряваща се, Netflix може периодично да вдига цените“, пишат анализаторите. Те прогнозират, че ако платформата си осигури номинации за "Оскар" на филми собствено производство, като Roma, The Ballad of Buster Scruggs и Bird Box, то това ще даде още по-голяма увереност на Netflix.

Самата компания заяви през октомври, че докато тя продължава да надминава потребителските очаквания, си запазва правото да вдига цените и да инвестира допълнителните приходи обратно в своя модел. За последно Netflix вдигна цените на повечето пазари през четвъртото тримесечие на 2017 г.

Тагове: