Spotify разкри интересни подробности относно актуалните навици на потребителите в епохата след коронавирус пандемията. Оказва се, че след скока в слушането на музика през пролетта, сега нивата на потребителския интерес постепенно започват да се връщат към средните.
В същото време пандемията закономерно е имала положителен ефект върху стремежа на Spotify да стигне заветните 300 милиона потребители. Spotify разкри, че към момента има общо 299 милиона слушатели, а рекламодателите отново започват да купуват реклами в услугата. 138 милиона души плащат за платената версия на Spotify, а останалите ползват поддържаната с реклами.
Инвестициите на Spotify в подкастовете също са се увеличили и 21 процента от потребителите слушат подкастове през платформата. Тяхната бройка расте с бързи темпове, така че очакваме цифрата да се увеличи значително през годините. Не трябва да забравяме, че тепърва през септември предстои да стартира ексклузивното партньорство на Spotify с Джо Роугън.
Приходите на Spotify са се увеличили, но в същото време нарастват и загубите. Компанията отдава това на фактори като високите разходи за осигуровки на служителите си в Швеция, както и на това, че с увеличаването на семейните и студентските планове средните приходи на Spotify на потребител намаляват.
Снимка: Flickr
Виж още: PlayStation 5 е тук! (ВИДЕО)