Откакто се занимава с производство на оригинални филми в Apple TV+, Apple се фокусира върху заглавия, които претендират за награди от нивото на "Оскар" като Killers of the Flower Moon, CODA и Napoleon.

Но от години компанията работи по друг вид проекти: летни продукции с огромен бюджет, които са предназначени да радват публиката. Един такъв филм, първият опит на Apple за летен блокбъстър, вече има заглавие и плакат.

Понякога простото е по-добро, понякога не е. Във всеки случай Apple е решила да избере пътя на простотата със своя отдавна подготвян филм за Формула 1, като го е нарекла просто F1.

Наскоро F1 получи премиерна дата през лятото на 2025 г. Филмът ще дебютира в кината в САЩ на 27 юни 2025 г., а световната му премиера ще се състои два дни по-рано - на 25 юни.

Сега заедно със заглавието на филма дебютира и първият му плакат. Филмът ще бъде показан и по време на британското Гран при от Формула 1 тази неделя.

Още в началото на 2022 г. Apple съобщи, че е сключила сделка за продуциране на филм за Формула 1 с участието на Брад Пит. Оттогава компанията привлече режисьора Джоузеф Косински за ръководител на проекта. Косински е режисьор и на един от най-големите летни блокбъстъри напоследък - "Топ Гън: Маверик".

С участието на известни режисьори и звезди, както и с бюджет, който според слуховете ще бъде около 250 млн. долара, филмът за Формула 1 на Apple поражда високи очаквания. Сега, с лятната си премиерна дата и маркетинговата машина, която започва цяла година преди премиерата, Apple позиционира F1 като истински летен блокбъстър.

Какво означава това? Не само, че ще бъде различен вид филм от заглавията, които са фокусирани върху "Оскар"-ите, но и че Apple очаква F1 действително да стане хит в боксофиса. Може би това е част от нова стратегическа промяна.

Въпреки че Apple пускаше други свои забележителни филми първо в кината, преди да ги пусне в TV+, F1 изглежда ще бъде първото заглавие, което наистина се третира като потенциален касов хит.

Интересно е да се види как F1 може да прокара нови пътища за филмовия маркетинг на Apple през следващата година. Вероятно е също така очакванията за боксофиса на F1 да означават, че той ще се появи на Apple TV+ едва след продължително прожектиране в кината.

Снимка: Unsplash

Виж още: Qualcomm е новият спонсор на Ман Юнайтед, логото на Snapdragon украси екипите на отбора

 

Тагове: