Ако гейм гигантът Activision Blizzard бъде обявен за продажба, първи на опашката трябва да бъде мултимедийният конгломерат Disney. Такова е мнението на анализатора Мик Ликорис от инвестиционната компания Gerber Kawazaki.
Според него в това да се съберат тв мрежите на Disney и позициите на Activision Blizzard на е-спорт сцената ще има огромни ползи за двете страни. Нещо повече, по този начин Disney ще получи възможност да използва някои от гейм героите в своите филми и тв сериали.
Изглежда, че според Ликорис времето за такава сделка е назряло и трябва да се бърза, защото той пише, че „ако сте инвеститор, в идеалния случай ще искате това да стане сега“.
Вероятната причина е, че акциите на Activision Blizzard паднаха в последния месец, както и че Disney вече излъчва състезанията от Overwatch лигата, така че основата е поставена.
Независимо от това такава сделка би била доста изненадваща. През февруари шефът на Disney Боб Айгер обяви, че компанията не възнамерява да се върне в гейм индустрията като издател. Тогава той изтъкна, че Disney има опит във филми, сериали и увеселителни паркове, но никога не е демонстрирала умения като гейм издател.
Disney има добри отношения и с EA, която прави Star Wars игри по лиценз. Сред тях е новата Star Wars Jedi: Fallen Order, която излиза на 15 ноември.
Виж още: Изкуствен интелект вече ще ви препоръчва игри в Steam