Трагичната премиера на Cyberpunk 2077 през декември бе съпроводена от сериозни технически проблеми и бъгове. Това накара Sony да извади играта от PlayStation Store, а Microsoft да сложи предупредителен етикет за проблемите на Cyberpunk 2077 на Xbox One.  

Оказва се обаче, че всичко това е логичният завършек на съпроводения с огромни проблеми процес по създаването на Cyberpunk 2077.

Цитирайки запознати с играта източници, Блумберг разкрива, че работата по Cyberpunk 2077 е била белязана от технически проблеми и нереалистични крайни срокове от самото начало. Така научаваме, че макар Cyberpunk 2077 да бе анонсирана през 2012 г., същинската работа по играта е започнала едва през 2016 г., когато цялостната концепция е била променена и изгледът от трето лице е заменен с първо.

Оказва се още, че визуално впечатляващото демо на Cyberpunk 2077 по време на Е3 2018 е било почти напълно фалшиво. Поляците решили, че създаването на специално демо за изложението щяло да прахоса месеци и ресурси, и вместо това предложили изкуствена версия на играта, която не отразява нейното реално състояние.

За капак много функции като паркур, геймплей и летящи коли са извадени от Cyberpunk 2077 по време на развойния процес. Специално паркур елементът бе показан в няколко демо версии на играта преди нейната премиера. Разочароващата полицейска система пък е била добавена в последния момент.

„Както се вижда от финалния продукт, студиото се е опитвало да направи едновременно ролева игра и GTA копие с малка част от ресурсите на Rockstar“, коментира журналистът Джейсън Шрайър, който е в основата на разкритията.

В отговор шефът на CD Projekt Red Адам Бадовски защити Cyberpunk 2077 с твърдението, че липсващите функции са част от творческия процес, и посочи, че РС версията на играта получава добри оценки за разлика от конзолните, които според него са „друга история“.    

Снимка: CD Projekt Red

Виж още: Полша направи Minecraft сървър за учениците у дома

Тагове:
Още от Play