Nintendo Switch 2 се появи в магазините преди десетина дни, поставяйки рекорди по продажби на хардуер в световен мащаб, както и в САЩ и Япония. Koнзолата на Nintendo има подобрени спецификации, които я доближават до съвременните платформи (макар че все още е по-близо до PS4, отколкото до PS5 по отношение на суровата мощност), и стартира с широк избор от игри от трети страни.

По време на среща на бизнес сегмента на Sony новият президент и главен изпълнителен директор на Sony Interactive Entertainment Хидеаки Нишино беше попитан дали се притеснява, че актуалните спецификации на Switch 2 и подобрените отношения на Nintendo с издатели от трети страни ще осигурят по-силна конкуренция на PlayStation през следващите години.

„Наблюдаваме отблизо цялата гейм индустрия, включително действията на други участници на пазара“, отговори той. „Освен това катализаторите на пазара са чудесни за индустрията като цяло, тъй като подсилват вълнението и търсенето в по-широк план. Така е чудесно компаниите да пускат нови неща.“

„Въпреки това, както вече споменах, ние имаме диференцирана стратегия. PlayStation 5 е създадена за поглъщащо гейминг изживяване, а това включва и иновативните функции на контролера DualSense. Вярваме, че за постигането на страхотно изживяване на големи екрани е необходима производителност на ниво PS5. И по този начин предоставихме уникално предложение за играчите и програмистите в настоящото поколение конзоли.“

 

Той продължава: „Стратегиите на издателите обаче все повече се насочват към мултиплатформеност, така че една и съща игра да може да се пуска на повече платформи, което е чудесно от гледна точка на създателите. Сред тези платформи нашата мисия е да продължим да бъдем най-доброто място за игра и издаване“.

„По този начин дадохме възможност на разработчиците да се възползват от нашите предложения и услуги, за да създават невероятни, уникални преживявания за играчите с висока ангажираност и големи възможности за монетизация. Правихме това последователно, тъй като индустрията и динамиката на конкуренцията се развиваха. И, разбира се, PlayStation Studios и нашите поредици имат специална роля в представянето на изживяването на PlayStation и след това в укрепването на визията на играчите при нас.“

След това изпълнителният директор беше уведомен, че някои инвеститори в Sony се опасяват, че привлекателността на Nintendo за по-младите играчи може да доведе до спад на пазарния дял с напредването на възрастта на това поколение, ако то не „премине“ към PlayStation 6.

В отговор Нишино заяви, че марката PlayStation се е харесала на широк кръг играчи в продължение на три десетилетия и че вярва, че като продължи да подкрепя голям брой създатели, PlayStation ще продължи да предоставя „най-големия набор от налично съдържание“.

Снимка: Unsplash

Виж още: Първото Google Beam устройство може да е ваше само за 25 000 долара плюс още за самия лиценз

 

Още от Play