В интервю за специализираната рубрика Digital Foundry на Eurogamer немското студио Crytek потвърди, че само РС версиите на преработките на Crysis 2 и Crysis 3 ще поддържат Ray Tracing ефекти. При положение че разполагате с РС със съответната мощност, преработките на Crysis 2 и Crysis 3 ще поддържат актуалните Ray Tracing отражения, както и Voxel-based global illumination или SVOGI. Последното е друга новост в компютърната графика, която не се поддържа дори от Unreal Engine 4, но е част от CryEngine. Освен това Crytek планира да предложи повечето големи подобрения, предвидени за Crysis 2 с ъпдейт след премиерата.
Както Crysis 2, така и Crysis 3 ще поддържат и текстури с по-високо качество. Разбира се, трябва да припомним, че Crytek все още работи по римастъра на оригиналната Crysis. Според студиото екипът се опитва да подобри общото CPU представяне в играта, така че можем да очакваме пач и за това.
Преработената трилогия Crysis трябва да излезе тази есен.
Междувременно компанията демонстрира Crysis 3 Remastered на мобилната платформа на Nintendo - Switch, като показаното е доста впечатляващо:
Снимка: Youtube; Digital Foundry
Виж още: Вентилаторът на PS5 ще работи различно според нуждите на всяка игра